2014年8月31日 星期日

跟隊北上 2 <益智之旅>

成班前(益智之旅) 成員,再道出發北上,出發前討論左行程既益智性,有人玩野提議第一站就去書城睇書,我吊! 去咪去! 我驚你有牙!


睇左一陣書,我頂唔蒲一條友落樓下煲煙,心唸: 班撚樣唔係文盲既咩.....??





之後食飯篤波,夜晚去左皇室假期揼骨.....






皇室以前都成日去,不過裝修都變左唔少,技師質素.......



(其實真人勁貨不對辨,想偷拍但被發現,刪左.....)





泵左個泰式....全程十分正氣,聽講皇室都有邪野玩,於是無聊自己四圍遊蕩探險下.....



結果發現神祕房間.....(待續)





下一篇內容 :  "正邪" 骨運欠佳,心如屎水.....


上一篇內容 :  <火鳳燎原> 手機遊戲

3 則留言:

  1. 笑撚死我!! 去書城睇書!! 你班同事唔係做(姑哩)嘅咩?咁撚嗜學?

    仲要去皇室假期咁高檔,你條有錢仔幾時帶我去威呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶你去威,容乜易D女俾你溝晒,你都係留港消費啦,火星唔適合你.....

      刪除
  2. 果日係 "達哥" 條粉腸話要去書城睇書,你班粉腸又同佢癲,我就最無辜T_T

    回覆刪除