2015年9月11日 星期五

向西村 叫雞! (冒死拍攝)



近期都係係福田活動居多,但果日 X哥 就約左我係羅湖篤波,不出我所料,結果都係無厘頭去左叫雞


向西村 囡囡


由春風路,
行到 向西村,一轉入巷仔,講都無咁快,我地就遇到個大波少女,X哥兩眼發光!! 我話:唔洗理我,佢話:OK"電聯"!

(我覺得我地之間越黎越有默契)


其實向西(食快仔)我麻麻地,特別係日光日白,趕頭趕命咁扑野,仲要好Q危險,唔係好適合我玩......,不過一場黎到,走兩轉,當係探險 昅下女都好


偷拍影得唔好







其實三沙一水既年代,向西呢種玩法非常盛行,以前叫"木人巷",因為入到巷仔會不斷有好多雞頭或囡囡會係咁拉你手,同拉你件衫

你睇唔岩想閃,就要潑開纏繞先有機會脫到身(十足十葉問打少林十八銅人陣關卡),當年沙嘴盛世,真係出過唔少范冰冰級數既囡囡,相信好多北上老手都非常回味,可惜已經時而世易.....





下一篇內容 :  行政拘留 15天 (救人行動)




上一篇內容 :  深圳 水立方 邪骨

7 則留言:

  1. 范冰冰? 有無咁誇張

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前既事啦,因為去夜場做要收押金,開頭囡囡無錢第一站通常都會做企街,所以有時會遇到好高質

      刪除
    2. 雞頭直頭係農村帶處女出黎搵食添

      刪除
    3. 邊有(處)呀,有都培訓左先開工.....

      刪除
  2. 師兄而家向西村不安全嗎...想請教...

    回覆刪除
    回覆
    1. 安唔安全我唔敢講,不過大街小巷 同埋每層樓都裝左監控攝影機,要捉基本上走唔甩.....
      但聽講 雞頭 都有俾維穩費,知道幾時唔開得工......

      刪除