2016年12月24日 星期六

夜場茍芸慧 ( 遊樂場打野戰!! )



上篇講到 我約會(以前呃過我)嘅兩條酒托囡囡,.....輾轉間去左另一個場同 " 夜場茍蕓慧 " 單獨對飲,我唸住用"大話骰"輸左唔飲罰錢作引誘,輸到條女賣身底債.....


上篇內容:  http://playbenchau.blogspot.hk/2016/12/blog-post.html


而事情發展到關鍵一步我見時機成熟提出左(輸了"不喝"除了可以選擇罰款頂替外,還可以選擇 "揸一下波" 頂替)


因為酒托同雞唔同,睇得出茍姑娘唔係咁隨便嘅人,不過凡事都有個 "過程","揸波"係一個重要心理關口,如果條女肯為錢行出第一步,之後嘅事就好辨,反之亦會有即時反台 "散場" 嘅風險,我其實好撚緊張,講完就等睇佢有乜反應......




東門 露天吧



條女聽完有D愕然,睜大雙眼話:你很壞,當然不好! 我遊說佢話:試想想,三百元揸一下波,揸十下不就是三千元了嗎?!


(當時遊戲規則係:輸左唔飲要罰三百,揸波其實對佢無乜大蝕底,而對我黎講更加無蝕底,一來 我羸硬。二來 唔係賭現金,比個"錢債肉還"選擇佢,反而無咁容易走數。三來 為佢"下海"前熱一熱身)


我見條女有少少反感,於是急不及待去兜: 我同你講下笑咋,睇唔出你咁認真...哈哈


條女做出個雙手護胸動作: 色鬼!  我浮誇做咗個抺口水鬼面,(心唸好彩兜到.....) 然後又再玩,條女再玩又再輸,終於醉醉地飲唔落去,但又唔肯放棄,於是主動叫我楂佢波頂替罰錢.....

我話:你認真的嗎??

茍姑娘話: 少廢話!



茍蕓慧 茍姑娘


我襯無人見到,一手揸左落去(.....外表係C CUP,原來得...B

之後佢當然繼續輸,揸多兩楂其實無乜意思,因為已經衝破左第一個心理關口...我話不如再玩大D,唔飲罰五百,或者 罰"繅下面"代替

條女唸左唸,加多一個要求:如果你輸的話,不用喝要直接罰五百!我當然應承! 心唸繅得下面,再輸多幾鋪,好快就發展到上床嘅地步,賭白頭片都可以呃蝦條 (我差D由個心笑出黎)



估你唔到! 條女改變以住風格,連續幾鋪一開口就叫"三個一",我唔係比佢大到,就真係佢有"三個一"短短幾回合,罰款已經追剩唔夠一千蚊,雖然佢已經醉左七成,但數口依然好精,飲咗唔洗一千,即係無嬴無輸又無佣。話下次再玩過,多謝我請佢飲酒! 同我講再見!

當時我呆咗呆,唔撚係下化....因為突然完場我應變唔切,微信都差D唔記得攞,無奈扶佢去打的士.....,我本來想送佢番屋企,但條女拒絕話唔洗,仲叫我走先自己等的士就得,我懶有風度話: 你喝了不少,而且一個女仔,我放心不下,最起碼送到你上的士
,平安到步記住微信通知我一下....(好感值:提升35%)




東門



企左一陣,的士都唔少,但就係咁比上路D人截足先登,於是我地一邊閒聊 一邊沿路再向上走,但又被人截糊,行左一陣,直頭無的士


我心血來潮,口邊唱起情歌   ♬♪....還記得當天乜乜的門牌..還留住笑著離開的神態,當天整個城市 那樣輕快 沿路一起走半哩長街....♬♪  我話: 對唔住,我個人比較浪漫,覺得首歌好啱宜家個Feel,所以哼左幾句,係 < 王菲首約定 >


條女話未聽過,反問我識唔識唱<G.E.M 喜歡你>,我話 <喜歡你>係Beyond唔係GEM,GEM果首好似係咸濕版改編,佢話我亂講,於是我唱咗幾句  ♪...細乳帶豐濕透條女的陰道,抺去口水碌野無故地幌動....♪


佢笑笑口話好核凸,叫我唔好再唱,跟住條女話有D急想去廁所,我話呢到附近好難搵到廁所,果邊有個花糟,我幫你睇水啦



深圳東門文化宮遊樂場







深圳東門文化宮遊樂場
深圳東門文化宮遊樂場



之後佢帶我轉個灣 就行左入一個類似荔園既遊樂場,心唸:東門串金尺土竟然有個咁罨耷嘅游樂場? 仲要唔洗入場費


我地入到去場面比較冷清,好似就黎關門咁,條女去完廁所後話: 以前常常來這裡夾公仔,很久沒來玩了.....,我話夾公仔沒甚麼好玩,我每次隨便都夾十個八個,一點難度都沒有,條女唔信於是拉咗我去表演夾公仔.....



夾左九萬鋪,好負碌先夾到一隻,我話送給你的,條女讚我好識吹牛(不過睇得出佢都好開心),我懶認真咁話:不是吹牛皮,我真的挺喜歡你,性格爽直又有個性,樣子又漂亮,身材也不錯....(好感值:提升50%),如果胸部再大一點就完美 (欠揪值:提升999%)   之後俾佢追打左九條街





夾公仔
夾公仔



跑左陣熱完身,我地貪得意上咗個小朋友玩嘅
唔知乜春春機動遊戲,部野一D都唔刺激 轉來轉去,條女玩完忍唔住嘔...



厚多士 死靚仔


但嘔完反而精神左,另一方面,我發覺我同佢之間已經衝破咗客人既身份關係,好似朋友咁,睇情況可能有下半場都未定.....,於是我盡地一煲 (又話佢個身嘔到好臭),借D意將半枝(大野) Mix AB 噴晒佢全身,然後拖住佢隻手,跑去玩碰碰車.....


一玩就玩左幾鋪,玩得十分之HIGH,條女情緒十分高漲,玩極都未夠喉,之後仲橋住我隻手拉咗我過隔離,話自己未玩過跳樓機,好想試下!




危險 跳樓機


我話: 咁你咪試下lo,我係下面幫你加油打氣,.....佢好似當左我係佢男朋友咁,係咁迫我陪佢玩,係咁撒嬌,話陪佢玩一次咁多,我話我今日姨媽到,唔係好方便


條女囂張咁話: 你是男人嗎? 膽子太小了吧!


我話: 你都黐線! 我膽子小??

想當年小學暑假,阿媽買張  海洋花園  月票比我,我每日起身刷牙後就不停玩過山車,午飯後就不停玩海盜船,黃昏再玩過山車,玩鬼屋時訓著我都試過 話你聽....




膽大包天



我被迫坐上跳樓機,坐低扣咗安全保護,但個扣好似鬆鬆地?? 仆街發覺原來少左兩粒螺絲,我揮手同操作員講,條友竟然話: 沒事!沒事的! (講完就行番操作亭) 我屌你 三個螺絲位少左兩粒螺絲 "沒事"你都講得出口?!

我被扣住走唔到,條撚樣又遲遲唔肯開機,我個心開始亂唸野...如果我以呢個角度彈出去,應該唔洗過關都番到香港,當時心理壓力越來越大,我嘗試分散自己注意力,同條女傾計.....


我叫條女伸隻手過黎,緊緊握住佢隻手,面色凝重咁同佢講:玩完呢獲我可能會死,條女問點解? 我話:唔好問點解,你有無睇過"鐵達尼號"? 佢話:有


我情深款款咁同佢對望左一下,講左一句說話: You jump i jump


條女叫我講中文,我話:我愛你! 然後部機咔一聲就開動,我地彈左上半空.....


大難不死,玩完後我開心到攬住條女打咗個車輪,條女無反抗,好興奮咁仲話不如玩多次,我心唸玩你屎忽,之後陪佢又玩多次碰碰車,又去射汽球,之後買野食到湖邊涼亭開餐



湖邊小橋涼亭


經過之前酒精亂性、慛情作用、同埋一輪歡樂刺激玩樂之後、條女情緒依然遲遲未能平伏.....

正所謂飽暖思淫慾,當時環境氣氛相當浪漫,我見燈光昏暗 四野無人,於是採取行動
順勢將條女情緒推向極點!!



我試探咗一下虛實,條女相當順攤,我引導條女坐上我大脾,開始舌戰.....(刪十萬字).....屌左一陣,有個小朋友經過好奇企左係到睇野


初頭我都唔係好理但條女好撚介意停左落黎。我心唸: 走啦仆街!  見眼神兇佢無乜反應,於是林左張十蚊俾條死靚仔,叫佢:去、去去!



我給你錢 你快點走



錢就收左,點知條仆街轉頭帶多幾條姨媽姑姐一齊黎睇野


屌到一半,結果我地狼狽逃離左遊樂場,條女話頭痛叫左個同屋朋友接走左佢,我就企咗係條街到......思考人生


(後來收到溫馨提示,短期內都唔好係酒吧蒲頭,因為有人唔想見到我)







上一篇內容 :  夜場楊冪  (酒托復仇記) 




下一篇內容 :  Fit魷教學 (入門到進階)



11 則留言:

  1. You jump i jump XD

    回覆刪除
  2. 新手去咩邪骨場好 最好有吹

    回覆刪除
    回覆
    1. 環保邪場有得吹,但囡囡質素多數一般...
      新手最重要唔好怕醜

      刪除
    2. 係邊個位置到呀?

      刪除
    3. 羅湖交通樓底層(骨場停車場),好多邪場友係到拉客...
      口爆場女醜我好少去,唔熟廢事老點你

      刪除
  3. 咩場比較安全又有吹架

    回覆刪除
  4. 你仲潛緊水? 囡囡開始回歸囉喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我夠知啦,一言難盡.....食飯傾

      刪除
  5. 睇師兄文筆,以為黃霑翻生

    回覆刪除