2014年9月23日 星期二

一部iPhone ,你想屌誰就屌誰!!

前幾日過關,有條友(疑似水客亞頭)問我有無興趣幫手帶iPhone 過關,我心唸: 屌你!我一表人才,邊忽似水客?! 點會為少少錢幫你帶野過關,(係毒品咪仆街?!)所以一口拒絕!!


講開 iPhone ,最近真係HIT爆,因為大陸唔知幾時開售,所以香港又炒到火紅火熱.......,以前我都有用過iPhone,但發覺電池好易虧又拆唔到出來換,內置記憶卡有局限又唔方便,同埋無...雙卡雙待功能!! 所以轉投三叔行列.....


其實而家iPhone咁紅,如果邊位朋友,有女想食但食唔到,大可以開出一個條件,(陪我一晚,我送部iPhone 俾你) 相信絕大部囡囡都爭住獻身.....甚至良家處女!!


蘋果官網    http://www.apple.com






6 則留言:

  1. 用山寨 iPhone6 厄蝦條

    回覆刪除
  2. SAMSUNG 雙卡雙待?你用緊邊部?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用三叔 G7102 , 繁體機暫時算係最好......唔想用大陸簡體

      刪除
    2. 見你影出黎尐相都幾差

      刪除
    3. 相機還OK,因為偷拍關係,多數相都係拍片然後再 Cap圖出黎,所以質素一般

      刪除