2015年6月16日 星期二

深圳水立方 邪骨 ( 制服誘惑 )


記得N年前,福田水立方初初開果時去過一次,之後無再去

(印象中好似係因為服務態度差所以 BLACK LIST),但今次俾面(X哥),再次鳩地重遊....

深圳水立方 邪骨

話說果日幾條友篤完波散水,我同 X哥唸住經落馬州番港,當時時間尚早,X哥提議不如入水立方按個 邪腳 再走,順便食埋個晚飯,因為我地已經玩左兩日一夜,星期一又要番工,唔想太夜啦...,所以一口拒絕

不過 X哥話: 我好想請你食飯喎,你唔係唔俾面呀?

......於事去馬



其實我同 X哥唔算好熟,記得第一次同佢北上尋歡,無厘頭去左書城睇書,有次打算去食火煱,結果唔知點解去左叫雞,總之估你唔到啦



深圳水立方 邪骨



我地換左衫無沖涼直接上左三樓開飯,原來水立方而家有buffet食,好似都唔錯

不過我地都係叫 碟頭飯食,價錢偏貴都成50蚊碟.....當時晚上八點左右,我地打算(十點半)落馬州收皮前坐尾班車番歸,所以大約都有兩個鐘時間自由活動.....







X哥 猶如柒黑中嘅螢火蟲,食飯其間已經引來不少囡囡上前勾答,游說佢做呢樣做果樣........,好快食完飯,我地去梳化坐陣,唸住落一落格






吹左一陣水X哥又開始比女圍.....,而我坐係佢隔離...就無乜人理我,不過無所謂啦,事關做美容果班女質素好似一般...我見X哥咁忙,於事行開下,去個廁所順便周圍昅下女.....




行左一陣,發覺美女不多,有少少失望.......番黎見到 X哥已急不及待,自己走左去電腦旁揀緊技師


深圳水立方 邪骨


之後又有條白衣短裙囡囡,走埋同 X哥傾計,驟眼一睇,條女好似唔錯,一米七左右,樣貌身型都OK......




水立方


原來條女係業務經理,專叫人充卡(即係開張消費儲值卡,入錢去,每次埋計扣錢),聽佢氹左 X哥一陣,發覺條女真係有料到,就係X哥被迷惑就範之際,我忍唔住借故拉番佢埋位坐.....


我問 X哥你成日黎呢個場咩,如果唔咪開張卡黎托?


佢話都唔算成日黎,不過上次個女仔已經幫我辨左張卡,張卡仲有二千幾未用,不過聽介紹好似唔錯,而家再充仲有唔少優惠......






唔洗一陣,條女經理又出現眼前,三言兩語已經氹到 X哥 醉撚晒,一充就充左五千蚊,仲介紹左個唔知乜春春水療比佢玩





我話等等! 十點左右我地要走,X哥話水療都係一個半鐘左右,放心時間岩岩好,之後就比條女帶走左.....,值得一提嘅係,條女經理由始至終都無望過我一眼

唔理得咁多,我都要搵女,不過睇相不如睇真人啦,於是索性行渾成個場昅昅上緊鐘嘅鬆腿囡囡,一睇之下,質素好似一般....




游盪期間,發現原來個場有酒店房出租服務,於事走去五樓參觀左一下


簡單黎講,房間分兩種

一.) 就係一張1.5米寬嘅情侶床 498蚊/日
二.) 就係兩張細床 598蚊/日










兩種都有浴缸,而重點係可以(時租),一間房(兩個鐘)都係150人仔左右,帶女爆房好似唔錯,但服務員強調男女都要登記証件


之後參觀埋四樓 獨立 邪腳房 68蚊/鐘





落到去見到頭先條女經理,真係越睇越有性欲...,不過條女好似當我透明,於是上前試下主動同佢吹水....



(回應部份人要求,同女溝通寫得詳細少少)

我走埋佢身邊,佢第一反應係對我白一白眼




(以下內容 雙語廣播 , 廣東話/普通話 )

我話: 唉.....好慘,想鬆下腿但揀唔到技師,喂 話時話個場有無D技師好似你咁靚嫁?

佢好COOL咁話: 這裡很多技師都很漂亮呀

我話: 有嗎? 怎麼我看不到呀,不如你介紹下.....技師有你一半質素已經很OK啦

佢笑笑口話: 你又不是找老婆

我話: 對呀,我在找二奶.....

於事兩條友去左電腦旁,一面揀女一面吹水.....




睇得出條女都係係到敷衍緊我,之後佢求其 老點左條醜女比我,問我:行嗎?







我O嘴左3秒,條女經理自己都忍唔住笑.....,我開始耍無賴,扮小朋友扭計,係咁啦佢件衫係咁煩佢.....

於事佢又介紹左個技師比我 (佢話係佢朋友,很漂亮的),......黎到一睇,我無出聲,條女經理: 行吧,這個技師不錯吧? 




我細細聲係佢耳邊講: 她沒有你 十分之一 漂亮,條女聽完當然好很開心,但又唔知點好.....

我借機出言調戲,我話:喂你咁靚女,咁不如你幫我鬆腿啦.....!


佢唸左一唸話: 好呀,不過你要幫我充卡....我心唸:充你屎忽,(當然我無講出口啦)


我問充多少,佢話三千,我大哎左一聲:三千?


我話: 你值三千?? 你點只值三千咁少? 你咁靚女起碼值三萬以上啦....


佢明知我吹水不過都好開心,於事大家越傾越開放......佢主動比左張咭片我.....


傾左唔知幾耐,突然醒起時間唔多,原來已經九點多,於是睇電腦事但點左個林志玲
即刻上樓開個邪腳房


邪骨



女經理全程跟到實一實,好撚好招呼,入房等技師期間,佢當然不停借機推銷.....









佢不停借機推銷,我當然不停扯開話題.....十回合之後條女露出弱點!我話其實你都幾高,身材也很好,你可以去做模特兒...




佢雀躍咁話: 我以前真的當過模特,現在腿胖了不少(一邊講一邊 SHOW對腳比我睇)




我話:是嗎? 我有近視看不清楚呢....(根據過住經驗,不出三個回後,我就可以順勢黎個靚抽.....),與此同時,突然技師入房! (壞左我嘅好事.....)



我分神望一望個技師,條技師其實唔算太差,但堂眉男人咁粗,由於時間上已經唔容許我彈女,於是欣然接受,反正未試過人妖...

女經理臨走之時,扮晒唔覺意咁用屁股恨恨地磨左我條細佬一下,叫我走時搵佢.....






水立方邪腳


之後關燈鬆腿,技師一黎就搶韁伸手褲內卒我龜頭(細節都係唔講太多啦)......之後佢開價(出野 500,要做四個鐘)






我心唸你唔好傻啦!.....到最後一刻我先同佢講,我趕時間按一個鐘要走(最後當然無出野,我簽左一百小費)




然後拿拿林走去 X哥 間房搵佢,拍門後一開,驚見技師幫佢起緊機 ?! ..........刪十萬字)


最後我地都係錯過左時間...於是無奈係到過夜(中式床訓得唔太好),訓醒發覺 X哥原來溜夜已係皇崗(不詞而別)番港,心唸唔撚係下呀屌你.....
 




  
不過朝早埋單時,條服務員話: 你朋友已經幫你結了賬



就係當日,發生左一件不幸嘅事件,我因為唔夠訓工傷跛腳,(醫生話要休養兩星期)





係我最艱難嘅日子,要多謝充滿喜感嘅  X哥,無私咁分享左唔少咸網,同埋打飛機嘅心得,仲有自己溝女嘅威水屎 同我解悶。


 

行動不便,打左咁多日機,都開始有少少悶...... X哥 如果你方便嘅話.....可唔可以送隻 吹氣護士 MARY 比我呢? (唔要二手)
 

 !! 我保證一定會係 BLOG 到歌頌你架!!




(p.s: 後來同女經理係微信鳩流,有機會再寫.....)


水立方 制服誘惑





上一篇內容 :  澳門嫖妓之旅 <上集>: 流浪珠海


下一篇內容 :  男人的浪漫 之 (露底少女 模型)




6 則留言:

  1. 玩喪個心,影響到工作就唔係咁好,跛腳咪算你好彩囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 個心不嬲都係散.....天氣熱當透下暑.....

      刪除
  2. 睇唔出 x哥咁大方,你就好啦 x哥又請你去玩,又有甜網同你分享,係咪想收你做契仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊高攀得起X哥呀....,不如我 SEND D咸網比你,你認我做契哥啦.....

      刪除
    2. 多能謝啊 吊你!

      刪除
  3. 睇圖件黑絲女經理應該幾好砌, 剩係玩對腳都夠

    回覆刪除