2016年12月24日 星期六

夜場楊冪 ( 酒托復仇記 ! )


呢篇野寫完後本來都唸住唔出,因為部份內容比較敏感,敏感到可能危及自身安全! 最後減刪整理左幾次後決定照出


上次尾段講到
機緣巧合下 我從一個豬扒酒托身上,搵到以前曾經帶我(飲到破產)果兩條女酒托嘅線索,而且好容易就安排左一個見面既機會....

http://playbenchau.blogspot.hk/2016/12/wechat.html



果晚去到 Disco 酒吧門外,第一眼已經見到兩條女既踪影,(一個80%似 茍蕓慧,另一個72%似 楊冪) 佢地都唔認得我,於是我上前搭訕



夜場楊冪



原來茍姑娘係我 JOIN 果檯"港燦酒吧團"嘅攪手之一,之後佢地帶我入去,交左俾豬扒酒托後就唔見左人



(p.s"酒托"簡單黎講,就係幫夜場搵客/劏客嘅 無間道囡囡)




夜場 茍蕓慧

 


扒托熱情咁介紹左同枱男男女女大家認識,宅男、中坑、港女、剩女...,三唔識七  九唔搭八,好似"相睇"咁,成
死氣沉沉,我坐左廿幾分鐘,見唔對路,於是出去遊蕩一下


個場唔算好大,遠處見到楊冪於是上前撩佢 傾左幾句後(真係得幾句),條女已經俾人叫左番去,原來佢同班大陸佬一
,心唸: 屌你! JOIN團果陣 扒托 又話我地同? 一個失踪,一個埋唔到身,我開始灰灰地..,於是要唸唸下一步應該點做


番到去發覺幾名港女槍先一步已經借尿遁,茍姑娘又出現眼前,佢見勢式唔對,主動帶左幾條操普通話新女走過黎坐低,成台氣氛即時生猛晒,我換位坐茍姑娘身邊,言談間睇得出茍姑娘係一個率性豪邁嘅人,而且好識吹水,我話自己撈金融,秒秒鐘幾萬蚊上落,今日黎既目的係搵老婆.....

 




之後楊冪出現眼前,好似同茍姑娘有D野想傾,我就主動讓少少位俾佢坐低慢慢傾,近睇楊冪樣貌同身材都好正,佢地傾左陣,我把握機會一有空擋就插嘴,心唸最低目標起碼攞個微信.....

突然黎左個四眼仔叫楊冪番去,當時我仲未知楊冪係人地既小三,仲成日係佢面前埋楊冪身,之後有人好似飲大兩杯,企都企唔穩走去我地果台語無論次,仲兇我.....我扮聽唔明普通話無理佢,點知佢一手叉左落張
到,成大杯酒何我方向飛濺埋黎,我為保護身旁茍姑娘硬食左一野(實際只係因為避錯方向),好彩唔算好濕人鴉雀無聲






我望左一望台上酒樽,企左起身潑潑褲上酒水,兩個人互啤三秒,氣氛變得充滿火藥味,茍姑娘見狀 企左係我同佢之間想勸交,條友突然唂一聲,嘔左出黎,跟住佢D朋友抬佢番去自己張台,當時其實我都火火地,但無唸過同佢嘈,起身只係想去廁所抺褲


之後 茍姑娘拉我埋一面同我道歉,話條友只係飲大左,而且佢係土豪唔好惹佢,我話錢我夠大把,出黎玩最緊要開心....,講講下佢話呢個場玩得唔開心,不如我陪你轉個場再飲,為表歉意呢面張單唔洗你夾,當向你賠罪!







我今次黎既目的  明顯係為報仇
當日嘅 "精神創傷 + 金錢損失" 都幾難計,最簡單梗係肉體補償。


黎之前已經唸定幾個方案,最差方案就係開價扑野(你開幾多都照應承),屌完著草走數!我連(夜晚唔洗登記証件既細骨場都已經搵定),而最佳方案當然係"自願性扑野",再全身而退 最為上策,不過好多野唔到我控制,只能見步行步....



(而頭先我已認定"楊冪"係我今晚復卓既首選目標
無唸過連身都埋唔到不過情況唔算好壞退而求其次仲有"茍姑娘"而且得到一個單獨共處機會!)





條女當然無咁好死,佢以為我真係好有米,仆街帶我去間更貴嘅場,個場仲要勁多土豪包廂,人多到要係外面坐住等位,等待其間我發現佢條短裙原來頭先被四眼仔嘔中左少少,有侵異味,我正好有個借口幫佢噴D 香水!


好彩間貴場要等,入左去唔放低幾千想走都難! 於是我提議去其他場飲,條女明顯唔多願意推三推四,跟住我扮唔耐煩起身就走,條女一時心急,唔小心透露左有關工作上抽佣既事...


我話咁就簡單,不如你陪我飲,你唔洗同公司拆帳,埋單飲咗幾錢 我就俾幾多你,下限最少五百,佢猶豫左陣,又微信左陣,話OK!




露天吧



於是我同佢走左去露天吧飲啤酒,條女 LEVEL 比我想像中低,俾我套多兩套,越講越多,大曝酒吧內幕黑暗面,土豪淫亂史.....
飲多兩杯,條女串串地嘴,開始表露真性情....,我提議不如玩大話骰,條女當然話好,因為飲得越多佢錢收得越多




其實係頭先個場,我已經發覺佢地班友玩大話骰時打龍通,攪到班港男係咁被隊,心唸而家單對單,睇下邊個好揪D .....



一開波我就連輸三局,連飲三杯,條女當然神氣,之後我話不如玩大D,一鋪隊一支,佢爽快話好!

今次我無放水,佢輸到連隊三枝,我知佢好勝心強,問佢頂唔頂到?

佢不屑咁話:小菜一碟

之後到佢嬴番3比1,我隊左1支後話要休休,佢好認真話不許賴皮,一定要喝! (我當然唔係酒量問題
,何況我出門之前已經隊定酒筲箕)





我話不如咁,邊個輸左唔飲都得,但就要罰一百元,改番飲一杯唔洗飲一枝咁多,條女開心答應,之後到佢連輸五鋪,守信連飲5杯,前後加埋已經唔知飲左幾多,跟住就話要去一去入廁所.....


我今日明顯有備而來,公平對飲亦唔會處於下風,何況玩骰盅我勝劵在握,因為我識"手指偷偷控骰"出千!




酒筲箕



條女番黎又成個精神番(唔知係咪
劏過),我遞張紙巾俾佢抺面,然後疊住佢肩頭用好關心語氣同佢講: 我看你都差不多,見到你辛苦的樣子我有點心疼...,當時條女窩心左2秒 (好感值:提升30%) 我下句就講笑咁話: 這玩意你真的不是我對手,不如認輸跪三個響頭,老子考慮放你一馬  (欠揪值:提升80%)


茍姑娘真係唔激得,爆粗話:放你妹! 來!


之後,又開始玩過,我嬴多輸少,條女初初都肯飲下,飲多幾杯死頂話唔係酒量問題只係成肚水,直接唔飲,選擇自罰一百
然後當然越輸越多,罰款由正變負,而且拉開左差距,之後仲話一杯不喝罰一百太少,不如罰三百吧 (好勝想追番)


我就係想佢越輸越大,當然話好! 但條女話要睇我係咪真係有無錢係身,我俾銀包厚厚一疊銀紙佢睇 (除面頭果張500蚊外,其實九成細紙) 條女見到疊銀紙即刻精神左,可惜繼續輸多嬴少,開頭寧願死飲都唔罰,之後當然又死死地氣罰錢





我見時機成熟,提出左一個好大膽嘅建議,細細係佢耳邊同佢講.....不如咁啦,輸了"不喝"除了可以選擇罰款頂替外,還可以選擇 "揸一下波" 頂替!!




 
內容太長分兩Part .....


下篇內容  http://playbenchau.blogspot.hk/2016/12/blog-post_24.html




下一篇內容 :  夜場茍芸慧 ( 遊樂場打野戰!! )



上一篇內容 :  微信雞援交 攻略



2 則留言: