2015年5月8日 星期五

澳門嫖妓 之旅 <上集>: 流浪珠海...


逍遙快活邊撚個會得閒寫 BLOG? 失戀無女又嚴打無出街,無撚聊聊先會寫下文,最近真係無啖好食.....


但前幾日唔知點解跟左幾個新同事去澳門玩,事關自己對賭錢無乜興趣(賭波都只係間唔中雞仔注玩下),其實去澳門唔係賭,就係嫖!話時話我之前真係未試過去澳門嫖過,主要因為貴到仆街,但今次我終於見識左澳門嘅金魚缸!印象都幾難忘! 值得分享下




果晚我地一行4人溜夜坐船直奔澳門,班友目標明確,表明第一步係發達,第二步係發洩(搵女),我就純粹去 HEA下。


唔洗一陣就到達澳門碼頭,當時已經晚上十點幾左右,我地上左架免費賭場車直達新葡京。



大家都士氣高昂,班友換錢後分頭搵食,而我根本無唸過賭(所以籌碼都無換),求其跟左條比較熟嘅同事去左睇佢玩百家樂,見佢賭左一陣已經進入忘我境界,賭到亞媽都唔認得,於是我自己周圍遊盪一下.....

賭場之內不泛土豪美女,突然遠處傳黎音樂歌聲,原來有班鬼妹表演,於事昅昅,去片(偷拍關係,影得唔好)


天使面孔,魔鬼身材,睇到鳩都硬埋,真係有衝動爬上台插佢屎忽(講下笑),之後條J硬左好耐,醒起唔知幾多年前,舊葡京有唔少回遊魚,但聽講已經被取締晒? 於是本著探險嘅心態走過去昅昅.....



新葡京去舊葡京只係隔條馬路,行過去好近,入去行左幾個圈,人影都唔多隻,非常冷清,於事走人...


返到去見班撚樣仲賭緊,於是我問今晚行程係點? 睇佢地面色已經知道戰況唔樂觀,佢地唸住可能賭天光?!心唸:仆街我咪要企天光?!睇錶當時12點幾,人生交叉點,最後決定飛的去關閘,一條友去珠海過夜,好過陪佢地癲....



係一點鐘封關前過左珠海,其實橫琴果邊24小時通關,但聽講係不毛之地,而且好很遙遠.....



查實自己唔知幾多年前,曾經同朋友到過珠海拱北玩過,記憶中有幾間邪場有東莞式玩(一千蚊有找),唸住可以順便過夜

但走訪左幾個場之後,發覺唔係變左KTV,就係已經被封.....

行到好累,無奈之下走去酒店大堂同條經理吹水,佢話拱北已經無晒以前嘅桑拿存在(東莞式),當時我同我細佬都相當失望,但....跟住條經理話可以幫我安排小姐上房....





屌! 原來條友係個龜公,即時對佢之前講嘅說話有所保留,於是死心不惜,繼續努力尋找莞式服務





結果得個(行)字
心有不甘之下,退而求其次,企街都殺!





公價好似係300,睇左好幾轉,得果小貓三兩隻,而且質素一般(屬於勉強能夠食用類別),基於本人並唔係咁隨便嘅人,最後打消開大嘅念頭....


於事求其上左間正骨場參觀一下(好似叫:自然世界乜
春按摩中心),經理介紹左個唔知乜春香薰推油,都係三百幾就可以過夜,我見又有浴缸又剩...,格局亦正亦邪,於是就咁決定!





結果黎左個年青樣貌普通既技師,我無彈佢....,因為係房門等候期間已經明白(沒有最差,只有更差既道理),跟住同條女傾計,原來珠海D骨場同深圳好唔同,技師推個油會有100蚊收入,即係有底薪(按完亦唔需要客人簽小費),而正骨過程極為正氣....


要讚既係條女手勢非常好,我比較受力,條女推推下話我背脊推到出沙!我話乜春叫出沙?....跟住佢幫我背脊影相俾我睇...,原來係刮沙既效果,推完成個人鬆晒,臨走時技師話規定要即時比錢埋單(唔通驚我走數??)


臨訓前,都係去侵侵個浴缸,洗下身上D油,其實個場格局好適合帶女去玩,一齊按完摩可鎖門去廁所.....





沖完涼已經早上六點,兩張中式細床合併訓得唔多舒服,訓係到腦海仲不停浮現葡京果幾條鬼妹既影像.....好唔容易七八點先訓得著.....
訓左唔係好耐,紮醒左...發左個綺夢....發覺自己全身濕晒,唔係夢遺....係流汗,聽講刮沙會出汗......但明顯我有谷精上腦既情況出現,正所謂:解撚還需繫撚人,就係果一刻,我做左一個好重要既決定,一生起碼豪一次,我要衝出亞洲,我要屌鬼妹!!



下篇繼續 http://playbenchau.blogspot.com/2015/05/blog-post.html





上一篇內容 :  三沙一水面目全非




2 則留言: