2014年10月4日 星期六

迷戀邪骨囡囡(貂蟬)身不由己半(沉船)


最近同一名邪骨囡囡有交往,因為岩嘴形,係我杯茶,而且樣貌出眾,身形OK,一舉手一投足都充滿味力,我甚至有想幫佢瀨西既衝動,我怕自己遲早沉船.....



其實邪場同一條女我好少搵多過一次,但佢比較例外,我搵左N次,記得第二次見佢,我已經暗示叫佢開價,但佢竟然鬧我唔好當佢係雞,解釋自己做邪骨只係為左家人,(唔係D咁隨便既人)<---聽完呢句我差d想喊 !!



微信溝左一星期,做左幾個CALL鐘,先食過一餐飯,好唔容易先約到出街.......本來去(萬象城)睇戲食飯,結果去左東門鳩行.....


雖然 黑T 配 條爛牛仔褲,約會裝束都幾街坊,但無法掩蓋佢脫俗既氣質! 同超然既魅力!!





同佢行街,佢成個小朋友咁,對乜都充滿好奇,十分可愛,我地邊行邊傾計邊玩.....我第一次同女行街係會有 享受 既感覺!!



佢本來好似想睇底衫褲,但明顯唔多方便....,見到佢怕醜既樣,攪到我鳩都硬埋,之後九唔搭八咁行左去睇泳衣,我格硬指左件單頭粉紅泳衣話好襯佢,佢睇多兩睇,正想俾錢買....我大喝一聲:等等!! 我送俾你嗱! (心唸:下次借機約你去游水.....,美女貼身泳裝,真係唸起都扯旗!!)




過左一陣,佢去手機配件店修補個膜,無意間講起 iPhone ,討論完一論,佢好似好想擁有一部,但又無直接叫我送.....只係暗示如果有人送俾佢,佢會唔知點報答好...!!









下一篇內容 :  豔遇! 同翻版貂蟬,係皇室鬼鼠 (屌西)

上一篇內容 :  番大陸住,租樓都幾撚貴!!

10 則留言:

  1. 溝骨女要三思,仲要係邪骨女,多多IPHONE都唔夠送!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡場無真愛係人都知,但當你遇上自己杯茶時,就好似飲左迷湯.....

      刪除
  2. 你剛上岸,咁快就沉大陸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢一齊,搵番拍拖既感覺,唔見幾日.....個心羅羅攣,而家幾日上一次搵佢

      刪除
    2. 同歡場女一齊真係唔會有好結果,我介紹香港女仔你識啦

      刪除
    3. 香港女仔有質素既都唔輪到我去溝,唔好話上床.....

      刪除
    4. 如果係貪一時之快,真係唔需要付出太多,明晚得閒? 出黎飲野

      刪除
    5. 鬧醒條友LA,不過港女同北妹都差唔幾,都係虛榮

      刪除
    6. 香港人係大陸溝北妹 = 付出100元價值,換得到 150元價值既東西
      香港人係香港溝港女 = 付出100元價值,換得到 30元價值既東西

      刪除