2014年10月21日 星期二

怒屌顏射(貂蟬),戰利品(有味底褲) !!



本來已經決定左唔再搵 貂蟬,但佢知我嬲左佢,苦苦哀求話請我食飯賠罪,我最後都係應承左佢,其實我已經知道佢係間場到收左唔少(兵),我只係其中之一.....

(P.S : 兵 既意思: 關係曖昧,但又唔係情人,被迷惑去不停滿足對方要求既角色)


果晚出到黎,佢解釋左一大輪,表明自己好重視我!唔想我因為D小事而唔開心!

之後我地去左廣場旁邊,佢好親切咁坐係我前面大脾,我係背面攬住佢條腰,一面談情吹水 ,一面睇班大媽跳(廣場舞).....



佢坐我大脾幾耐,我就扯旗磨足佢屁股幾耐,之後佢有意無意間提起買IPHONE既事,我話已經訂左,過幾日去攞,佢黑面唔信,於是我求其俾張唔知乜收據佢睇,佢望左一眼(唔識英文),....個樣即時變得笑容滿面


跟住佢一手拉我出去,提議不如一齊跳舞......,當時心唸如果同班大媽(群魔亂舞)俾熟人見到,起碼被恥笑半年,但見貂蟬盛情難卻...我唯有豁出去......,雖然跳左唔係好耐,但貂蟬玩得好開心,係短短時間內,將情緒推到十分高漲,與此同時,我條褲不幸爆呔.....,當時心唸唔通連個天都唔鍾意我 ? 但後來先知道係天賜良機!!



之後我上左貂蟬屋企補褲,奇怪一個月入過萬以上既囡囡,點解會住農民房?? (後來知佢原來有幾頭住家,唔方便帶我上佢真正屋企....)




上到去之後,佢係咁週圍搵針線,間屋好似唔係佢咁,搵黎搵去都搵唔到...,其間我係咁係佢身邊攪事,用盡一切渾身解數燎興佢把火,(佢把慾火),睇得出佢帶我上黎完全無諗過同我攪野,但三分鐘之後我地已經係床邊打起車輪上黎.....,之後我不斷火上加油,貂蟬果刻已經慾火焚身,我見時機成熟,開始攻城....






其實今次出門時以防萬一,我已經帶定多支AB係身,但竟然唔記得 D(岡本003)用晒,一個(套)都無剩.....OH.Shit!!



好唔容易先挑起對方情欲,特別係貂蟬呢種超難應付既對手,如果而家先出去買套,一去一回番黎好大機會佢已經熄火.....,我真係唔甘心功敗垂成!!.....心唸今次只能博一博! 我先將燈較暗,再出口術: 等我帶個套先,然後做左幾個(超假)既假動作.....


無唸過竟然俾我過到骨!插入去果下其實內心難免有少少掙扎,但擔憂同罪惡感反而帶來前所未有既痛快感覺!! 插左兩下! 貂蟬開始忍唔住細聲淫叫! 自問身經百戰既我,都從未聽過咁淫既叫聲,貂蟬越叫越大聲,越大聲我就越大力插入! (心唸:呢種女人都唔知厄過幾多男人既感情同埋金錢!)



最後一刻我都係拔左出黎.....,好邪惡咁怒射左係佢塊面到! 份量仲要係我有史以來最多.....佢避無可避,射到成面都係! 佢驚訝咁話:你怎麼可以這樣對我?! 我無出聲(心唸:唔中出你已十分厚度!)當時佢嬲到仆街!衝入廁所洗面沖涼,我斯斯然著衫走人,心唸:佢應該感受一下俾人玩既滋味.....




貂蟬 有漬有味 內褲



P.S: 有一事.....本來唔想公開,某人早前曾再三懇求本人,希望能得到貂蟬(有漬有味內褲一條),會以高價800元收購,最後小弟冒死完成任務,但某人竟出爾反爾,臨場壓價 !

現在(內褲)尚未交收,如有興趣者請跟我聯絡,價高者得 (以防真偽,可即場提供影片為証)










上一篇內容 :  做左貂蟬隻(兵),失意遇酒托



下一篇內容 :  三沙一水面目全非

9 則留言:

  1. 中出即飛,學到野!

    回覆刪除
  2. 你上次介紹比我支慛情 xadonis 幾好用,可唔可以幫我買多支 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 幫你買?你上次都仲未俾番錢我!!

      刪除
    2. 你驚我走左你咩,唔該呀!

      刪除
  3. 買內褲,咁重口味,估都估到走數的"某人"係邊位啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇哥 or 毒撚華 ?

      刪除
    2. 厚度少少,唔好亂估! 我也唔會開名!

      刪除
    3. 全職溝女,轉行賣二手底褲?

      刪除
    4. 失業開支大,叫做幫補下.....哈哈

      刪除