2014年10月8日 星期三

皇室假期 鬼鼠 屌西!!




尋晚約左(貂蟬)食飯,佢收九點,本來呢種情況一般我都會七八點去CALL鐘捧佢場(起個機)然後一齊走,但今次直接約9點接佢,當然唔係為左慳果少少起機費.....實情只係為左養(精)蓄銳


上去之前,係莎莎買左禮物唸住送俾佢(唔係iPhone),上到去食左少少野,時間尚早,於是求其搵間細場按腳 懾下時間,順便試試今日岩岩到手既 (AB爽)有無料到?!


我噴左些少係身,問幫我按腳既按腳妹香唔香? 佢聞都無聞就話好香,假撚到呢...於是我直接噴鳩落佢個身,無耐見佢面紅耳熱,好死陶醉咁款,.....睇黎亞MAN今次無介紹錯!



XADONIS  Mix-AB (AB爽)


手機震一震,收到貂蟬微信,話可能要加班,再聯絡...然後就失去聯絡!(我個心即時涼左一截)



唔知點算之際,面前突然行過一個長髮窕佻女部長 (我差d認錯以為係貂蟬?!)雖然樣貌不及貂蟬,但長髮秀氣,身形有過之而無不及,我橫惦得閒於是上前搭左下傘,初頭問下d無聊野,發覺佢好容易(溝)通,跟住越傾越好傾,我讚佢話無唸過係細場會遇到你呢種高質美女(原來佢剛來深圳打工,係到只係唸住做住先.....)傾左一陣,佢話快要下班,我膽粗粗問佢有無興趣去大場見識下? 佢猶疑左一下話: 現在? 我話:係呀,我請你! 佢即刻話好!



皇室假期
翻版 (貂蟬)



佢衫都無換,近近地兩條友就咁行路過去.....

皇室假期
長髮窕佻.....




入到皇室,佢好似大鄉里出城,我帶佢四圍遊盪參觀,介紹基本設施(好似個場係我開咁),之後我地搵個位坐低



我同佢講: 以佢質素,可以係到應徵經理級以上既職位,更分分鐘可能成為高層既小三,前途無可限量....!!佢聽完笑笑口,話我吹牛皮,我懶認真咁再成機吹多兩吹,讚到佢天上有地下無,雖然越講越誇張,不過佢聽得好鬼開心.....




之後我問佢按唔按腳 (當然唔係邪腳),佢話腳掌怕癢好少按,我話我以前都同你一樣,但有個朋友教我按下幾個穴位,從此唔再怕癢,唔信你申隻腳俾我試試.....




佢半信半疑咁伸腳過來,見到白滑美腳,當時我忍唔住扯左旗(因為無著紙底褲)扯得好明顯,俾佢見到....




穴位其實我識條鐵咩,純粹想調下情,抽下水....,我捉緊佢隻腳係咁亂攪,痕到佢喧嘩鬼叫,越叫越大聲,係咁打我.....攪到全場矚目!!笑到淚水都標....後來都係無做大堂項目,佢手機響,開始玩手機,我望望時間,貂蟬果邊依然失去聯絡,怕且今晚都唔洗搵佢,.....反正而家身邊都有條女



我問翻版貂蟬: 你明天要不要上班? 佢一邊玩微信一邊答我:要啊


(之後我見到d可能唔應該見到既野....)我發現佢原來有男友,用簡體字...應該係大陸狼狗,當時我個又心涼左一截....後來佢好似開始察覺,驚我知佢隱瞞有男友,關左微信.....


玩手機




我全程扮無事發生....(其實唸深一層,有仔又點? 佢而家又咪跟左我去玩,反而更加刺激,越唸越享受呢種罪惡感.....) 於是同佢講我去洗手間,其實係落去LOCKER 攞野,我打算將買俾貂蟬既 OLAY面霜 送俾佢,順便帶埋 (祕密武器)!!




之後佢知我送禮物俾佢佢勁開心,開心到錫左我一啖,仆街嚇我一跳! 心唸原來細場d女咁易氹.....跟住我拖佢手,話帶佢去睇d有趣既野.....


其實無乜特別,只係頭先經過氣水機見到有個潮童幾趣緻! 唸住帶條女一切去恥笑一下!


潮 童



個潮童好死活潑咁走來走去,我地係咁撩佢,跟住3人九唔搭八咁去左打機 (仲要係潮童請客)



雖然唔係玩左好耐,但玩得好開心,玩到好癲,條女俾我抽水無數,佢無嬲不單止,仲抽番我水轉頭,之後潮童俾佢老母發現拉走散場....我地就去食宵夜 (期間我內心閃過一絲邪念,唸起一樓按摩 T房!!)食完宵夜我地入房按摩!

T 房






本來我既部署係想大家同房按摩,仆街!點知T房無兩張床,....唯有分房,因為我上房先,按完搵佢 佢仲係到推緊油,無野做於是入佢房攪事,周圍(噴野!!)又同技師幫佢四手推油,樂趣無限!


之後技師落鐘我仲玩野繼續幫佢按,仲要越按越(到位).....,佢顯得十分 Enjoy毫無反抗意圖,見佢欲拒還迎咁款我就越來越大瞻!! 出到(三手)推油,當時佢已經嚴重發姣(出晒水),我見情況異常危急,於是......(兒童唔宜,刪一萬字)






事後佢面紅尷尬,笑笑口咁沖沖離去,係床上留底左條 ~



床上留底左條毛


門口貼左人民警察既溫馨提示


 下一篇內容 :  特別的溝女(慳錢)技巧

上一篇內容 :   迷戀邪骨囡囡(貂蟬)身不由己半(沉船)




16 則留言:

  1. 中出? 有無戴套 ?!

    回覆刪除
  2. 條女部長係邊間場? 有無微信?

    回覆刪除
    回覆
    1. 微信有.....有都唔俾你啦! 致於邊間場都係費事開名

      刪除
    2. 獨食難肥! 喂,你果支 XADONIS係邊到買?

      刪除
    3. http://e-shop.xadonis.com/order_now_ad.php

      刪除
    4. 喂,我岩岩試過去網站到訂,我無PAYPAL,唔知點,你幫我買,我比番錢你呀!

      刪除
    5. 話時話帶過關有無問題?

      刪除
    6. 又唔撚係毒品,果日俾海關查我話係細支香水(自用),跟住無事走人。我 FD同班 差佬成日落蘭桂坊玩都會用啦!

      刪除
    7. 咁你係咪幫我買,我無PAYPAL

      刪除
    8. 你幫我買我比番錢你

      刪除
    9. 屌你好撚煩,電話傾

      刪除
  3. 高手!!
    皇室正場都爆到房?!
    但食人條女,小心俾人打,狼狗唔係人咁品

    回覆刪除
    回覆
    1. 我事後唸番都擔心有手尾跟,但有食唔食,罪大惡極.....

      刪除
  4. 那個紅牌是不是在皇室假期的?

    回覆刪除