2016年12月8日 星期四

微信雞 wechat援交 攻略

話說近排係正骨場識左條按腳妹,好唔容易先遊說到佢去爆房,所以特別隆重其事!


功能性飲料



假期攞左、房又開左、補品飲左
J都準備埋,仆街臨門一腳竟然被放飛機?! 今次真係捉蟲,於是拿拿臨打開微信,睇下邊位得閒頂替下,結果....


係酒店呆坐,不如攪攪新意思,打開 微信 "附近的人" 選只看女生,昅昅方圓300米有無囡囡可以食用




wechat援交


話都無咁快已經有囡囡主動同我打招呼,我見張相OK索,屌你ADD左先算

佢第一句就問我 : 需唔需要服務?   心唸:夠爽快!





微信雞


古語有云: 社交一小步,援交一大步,但講到溝女還是叫雞
梗係面對面先判斷到能否食用(免得浪費時間)所以微信雞 自己比較少玩

記得對上果次玩wechat雞係身在東莞酒店(嚴掃之後),唔熟架部又怕治安差,唔敢外出先焗叫外賣,
當時東莞小姐好多都轉戰地下,好彩既話真係又平又正,.....不過我運氣一般


而 wechat叫雞 或 援交,其實都有一定風險,特別係道行唔夠既朋友仔好易破財,間唔中都會聽到有人被厄 買點數卡,充電話,支付寶,發紅包,銀行轉脹....甚至被恐嚇勒索,所以玩得微信援交,一定要小心!


雖然我唔算好熟,但都可以順便分享下心得


如果用真正自己wechat帳號玩邪野,頭像相片就唔好清晰見樣啦,同埋一定要設定對方"朋友圈權限"(如圖)即係唔俾佢睇你D相簿資料,除非你D資料無私人內容...




wechat援交攻略



其實最好梗係開個叫雞援交專用帳號,因為用私人帳號一旦被惡意起底,其實可以好撚大碌.....,我有個朋友佢成日玩援交,但就攞撚左仇人既資料當自已黎用,故弄玄虛週圍作奸犯科,呢種咁仆街無人性既行為其實幾值得淫民仿效,因為你有D資料比援交
睇下,對方都比較有安全感同你發展落去...


當然,你用得假相假資料,對手一樣識得造假,如果係雞頭扯皮條或個體戶妓女,頭像相99%唔係真人,有D有少少職業道德,會花心機係相簿貼多幾張同一個人既生活照 



wechat雞



真真假假一D都唔難分,多數人會CAP佢D相再GOOGLE SEARCH去搵答案.....


呢個方法其實可能唔準(你點知D相係人地偷佢?定佢偷人
?)而且好花時間,我就懶得同你SERCH,直接提出一個要求(如下圖)


微信雞 wechat援交 攻略


難度越高(例如:兩指插鼻腳放頭上...)佢都影到俾你睇,咁就99%係真人,呢招用於測試援交妹非常實用(順便試埋個樣有無PS過),但用係wechat雞就有少少多餘,因為試得多你會發覺根本全部相都係假!


不得不提,如果對方要求你發紅包、支付寶....落訂之類,你搵藉口話無用就算,因為對方係男係女
係人係鬼你都未攪清楚,落乜春訂?


講番當時情況,房都開左,唯有博一博,微信講左酒店房號同電話,等對方自己送上門,
以逸待勞


心情有少少緊張
我見有少少時間痾左篤屎不忘電話關聲開震機.....


爆房





過左一陣,聽到有拍門聲,於是去防盜眼昅昅,一個大媽既背影出現眼前,點解會係背影呢?因為我俾左對面房間號俾佢.....


對面係個大叔,拿住個杯麵開門問:甚麼事?

大媽擺左個誘人POSE 說:你好,..... 服務很好的(細細聲講)

個大叔唸都唔唸話:不用,謝謝!

但大媽未肯放棄:試試吧,服務很好的..,手扯大叔(好似想強行入房咁款
),糾纏間大叔不惜打瀉杯麵終於將門關上,個大媽仲死心不息,係門口企左陣先肯走人




跟住好快收到對方既微信,今次條友表明左自己係雞頭:剛才那個不行嗎?不要緊,我還有一個,包你滿意的


我心唸:睇下無壞,不過唔好要我同大叔等囉...


唔洗一陣,又聽到出面有動靜,即刻昅昅,今次背影好似唔錯,身材都幾高挑


對面大叔又拿住個杯麵開門,條女:你好.....(停頓左5秒)...行嗎?

個大叔面青青一言不發就關門,但條女用腳頂住,糾纏間....依稀見到條女容貌95%似 明日花









SORRY......係"如花"先啱!!



微信如花


無辜的大叔



我定一定神,心唸都係唔好搵雞頭,試下微"個體戶囡囡

都係俾門號電話上門,重覆以上步驟,對面條大叔進化左識用防盜眼,今次直頭扮無人打死都唔開門.....




我隔住到門睇,條女又好似幾唔錯,於是主動開門出去昅昅,結果發覺都係唔惦,於是扮路人甲直行直過,係大堂微信佢話: 不好意思
不需要了!

唉....都係算,直接係街週圍兜下,企街又好,向西又好,乜途徑都好
碰下運氣


(P.S: 可能有人會好奇,點解唔俾真門號對方要老點人咁仆街呢?其實俾都無咩大問題,不過租酒店要實名登記,酒店職員同雞頭之間又唔知會唔會有D咩關係,走廊又有閉路電視,加上睇唔啱又唔想糾纏焗食,所以未到決定要食果刻都唔想表露身份行蹤)







係附近幾條街兜左一陣,可能時間還早,唔見有企企出沒,走到向西時間又唔太岩,周圍水靜鵝飛,on99遊來遊去,又攰又喝係附近露天吧小休一下,一面觀察附近女途人 ,一面微信"附近的人"不斷搵女資料



露天吧



今次主要留意援交妹,好唔容易搵左幾個,但只有一個傾到落去,因為同援交妹交流比較花時間,好難快餐即食....


好彩咁岩搵到個外表唔錯、又等錢洗、又係附近既 MK feel 援交CC.....










機鋪


二話不說就去會一下佢,真人其實都唔差,初頭聽佢把雞仔聲以為佢好細,點知原來都幾成熟,似人妻多D,佢先前開價千三(當時我無應承實話見下面先)



微信wechat 援交CC


見面後閒聊左幾句,條女自稱係大學生,最近因為錢銀問題,同男友抄大獲,強調只會揀客黎做.....


同佢傾左一陣,心裡有數,我借故離開話再聯絡,其實條女千三都值,不過機鋪龍蛇混雜,怕有埋伏,上演捉黃腳雞烤炸案.....


之後我走訪左幾間酒吧,心唸啤酒妹又好,服務員又好,乜春春都好,可以食用類別直接開價速食....




深圳酒托



但閒日到到都相對冷清,係間比較高級既酒吧,遇到個外表一般但相當熱情既囡囡(酒托),見得閒就同佢吹下水,順便收下風.....吹水其間條機鋪囡囡不斷微信我,仲主動減左幾次價(最後減到一千)


酒吧逗留左一段時間
我見都攰攰地,於是就咁決定! 去機鋪 JOIN番佢一齊番酒店,沿路唔覺有人跟蹤,入酒店前要求佢關手機(避免同外界聯絡),佢樂意配合.....




援交開房

條女身材皮膚都唔錯,可惜太港女,唔吹、無花式、全程死魚、無交流,完事收錢急急腳走人......


仆街真係有少少後悔,屌完內心更覺空虛,又訓唔著,無聊拿起手機,襟襟下...襟入左頭先酒吧囡囡微信既朋友圈,發覺條女都有唔少靚女FD,心唸:打好關係日後可能有著數


睇睇下無意間發覺佢D囡囡相合照中,有兩條女好撚熟面口,但又醒唔起係邊到見過....,屌都係早D訓,次次酒店check out都趕頭趕命


第二日起身刷牙時終於醒起,仆你個街!! 個兩條女咪以前昆過我錢既酒托?!



舊文尾段有提過  http://playbenchau.blogspot.hk/2014/10/blog-post_17.html



跟住我微信試探左一下條吧囡,原來佢地做過下同事,都熟熟地,之後好唔容易安排左一次見面既機會,今次我有備而去.....

http://playbenchau.blogspot.hk/2016/12/blog-post.html




下一篇內容 :  夜場楊冪  (酒托復仇記)  


上一篇內容: 溝女教學 -入門到進階 < 食女攻略>

7 則留言:

  1. 邊條腳妹?
    1000向西玩到5P 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 條女你唔識,向西都無開....帶走點只200蚊件

      刪除
  2. 師兄 之前睇你去皇室D文 前日去完佢推油有分2隻 貴D個隻係咪算邪骨

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部都係正骨,重點係你同技師溝通.....
      同女傾惦數嘅話揼中式都可以玩邪野

      刪除
  3. 新手上路 應該由咩地方入手先 仲有應該點問最好?唔該師兄!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新手去正骨玩邪好易做水魚
      想玩邪骨,直接去邪骨場(打飛機)300蚊左右

      刪除
    2. 邪骨場(打飛機)300蚊乜都包晒,唔洗另外比小費
      每個場都唔同,有問題就當面問清楚,技師唔岩心水就換,最緊要唔好怕醜

      刪除