2015年5月8日 星期五

澳門桑拿 之旅 <下集>: 獨闖金魚缸!

訓醒都差唔多日落,肚餓求其係拱北購物廣場食左個牛雜麵車仔檔(麻麻地好食),期間打左果電話問班友係邊(唸住 JOIN番佢地)






原來班友尋晚全軍履沒,上午已經游水番港.......,心唸呢獲仆街,澳門叫雞我未撚試過,仲唸住有熟人帶路,如何是好? 唉,邊行邊唸,過番澳門先算....


係關口攞左張澳門旅遊地圖,坐低研究左好耐...,唔明點解張野無叫雞指引(澳門嫖妓唔係合法化咩?),再睇多兩睇,估計有酒店有賭場嘅地方就好大機會有得玩......,咁即係多撚到爆啦,於事係關閘求其上左架賭場車,由命運決定我情歸何處(其實我個人都幾浪漫)






事實証明,有酒店有賭場就有金魚缸,呢種想法其實好幼稚,同尋晚遭遇差唔多,我開始係條街到流浪...,其實當時心情都幾(都市閒情),唔太急趕,好有旅行FEEL

澳門地方細,人多車多,行左唔知幾耐,行到腳跛,我係報紙檔買左佢最後一份嘅澳門日報,坐左係到睇、係到搵,搵下應該有邪場會係報紙賣廣告........仆你個街,全份報紙得一個桑拿廣告.....






轉眼間已經八點鐘,我行左唔知去邊,突然見到對面馬路有個桑拿招牌非常突出,個名好似聽過下(打撚)桑拿......於是上樓!!




可能係第一次關係,心情有少少緊張,但一唸起尋晚嘅鬼妹,即刻色膽包天! (合法叫雞我緊張乜春呢??)


其實緊張唔係無原因,因為睇女過程中,我手痕偷拍,差D比條經理發現,好彩我夠淡定,否則唔知會點......去片!





囡囡有D都唔錯,泰國、越南、大陸都有.....咁我要嘅鬼妹呢? 條友話都有幾件,不過上緊鐘,因為我當時銀包只有人仔,原來人仔係一對一,吊! 咪好唔化算,於事我借機走人.....




之後去左食飯,同埋休息左一陣,時間已經九點幾,心唸行多幾間比較下,順便換一換錢,換錢過程唔多順利,浪費左唔少時間






之後撞左上一間(大撚豪)桑拿....去片!





清一色強國囡囡,向西150蚊嘅質素,要收1800蚊?!但一場黎到,點都要扮簡下,因為驚出唔到門口......事後睇番,有條女九成似 日本AV女優 (吉澤明步),但我目標係書拉保娃....




因為唸住今晚番港,時間開始緊迫,於事上左報紙廣告果間(極撚)桑拿睇睇







入到去班友竟然焗我換衫先俾睇女,我問簡唔到咁點?佢話簡唔到可以按摩,我心唸:按你老母,無得睇囡就直接走人!




於事去番第一間場,因為之前條經理望過我手機一眼,應該懷疑我偷拍,所以安全起見今次我無拍片,上到去班囡囡又唔同晒樣,換左個印巴女經理招呼我(講廣東話)


今次主要係泰妹同越南,黑鬼妹都有條,睇左幾分鐘,簡左件36/22/34嘅泰妹,八成似明日花,千七蚊,近睇皮膚有D黑同有D矮,但笑容迷人身材爆燈,.....就係入房一刻竟然有條白髮鬼妹, 好COOL咁係我身邊擦身而過,而且都幾索! 當時我O左嘴.........真係天意呀!!!!!



不過泰版(明日花)都招呼唔錯,全程英文溝通,過程係推下油,幫我沖下涼,環保吹,床上扑野,好似係75分鐘,同東莞唔同嘅係澳門只能一Q,也不會奶你屎眼,個人覺得兩條友係浴 缸洗白白磨來磨去最爽最好玩!


值得一提嘅係,開頭推油按摩調情過程中,我係條女身後,條女知我無帶套嘅情況下,無著褲僥起個屁股對住我條J,好似叫我插入去咁款?!果刻我有衝動插入...

當然我無咁做,第一,怕唔安全,第二,中出可能會比人屈錢.....唔通真係可以中出? 但我當時無問....話時話,(可以中出你?)..英文點講?



最後.....完事樓下打的去碼頭,40蚊,結束澳門之旅






上一篇內容 :  澳門嫖妓之旅 <上集>: 流浪珠海...



下一篇內容 :  深圳 水立方 邪骨

6 則留言:

  1. 要成二千銀,真係勁貴!

    回覆刪除
  2. 一年去兩三獲其實都可以接受
    鬼叫上高班9官玩權力鬥爭咩,攪到淫民不聊生....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次叫埋我,我都想見識下

      刪除
    2. 你有錢先算.....

      刪除
  3. 精彩,話時話我都未去過...

    回覆刪除